Termeni si conditii


Prin folosirea site-ului www.accesoriiautoford.ro confirmați acceptarea acestor termeni și condiții. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, recomandăm să citiți cu atenție a termenii și condițiile.

Conținut acestui site (texte, imagini, elemente grafice, script-uri web și alte informații) reprezintă proprietate personală și poate fi folosit doar cu acordul Accesorii Auto Ford.



Date personale

Acest site colectează date cu caracter personal ce vor fi folosite doar în scopul procesării și expedierii comenzii. Aceste date nu vor fi folosite în niciun alt scop - nu vor fi făcute publice sau vândute.

Poți solicita în orice moment modificarea sau ștergerea datelor personale înregistrate în site, colectate în urma unei comenzi sau a înregistrării unui cont de utilizator.



Livrare și plată

Prețurile produselor sunt afișate în lei și nu includ costul de transport. Acesta va fi adăugat totalului comenzii și afișat separat în pagina finalizării comenzii.

Livrarea se face doar pe teritoriul României, prin curier (Fan Courier) sau, în unele situații, prin diferite alte servicii de transport (ex: Poșta Română).

Plata produselor se face prin ramburs în momentul livrării pachetului de către curier.

Comenzile cu valoarea totală mai mare de 300 lei beneficiază de transport gratuit prin curier doar dacă adresa de livrare se afla în aria de acoperire a curierului. În caz contrar, va fi căutată o soluție alternativă de transport după contactarea clientului prin telefon sau email.

Comenzile plasate până în ora 17 sunt procesate și expediate în aceeași zi dacă toate condiții necesare sunt îndeplinite (ex: informații comandă complete, curier disponibil, stoc produs suficient etc).



Confirmarea comenzii

Prin finalizarea comenzii clientul consimte că datele personale și de livrare furnizate sunt corecte, complete și adevărate.

Comenzile înregistrate sunt verificate manual înainte de a fi expediate și nu necesită confirmare telefonică.

Cumpărătorul va fi contactat telefonic sau prin email doar în cazul în care în comanda este o problemă care ar putea afecta livrarea sau folosirea produsului.



Anularea comenzii

O comandă poate fi anulata fără nicio obligație ulterioară a uneia din părti față de cealaltă în următoarele cazuri:

  • datele furnizate în comandă sunt incomplete sau incorecte iar clientul nu le furnizează în decursul a 7 zile;
  • clientul a anulat în trecut o comandă plasată și confirmată sau a refuzat primirea unei comenzi confirmate;